söndag 9 maj 2010

Oj oj oj

Phew, precis inkommen från ett nystartat sommar Hanoi, 35 grader och disig sol. Arvid och de små är så semester i Hoi An men Emma och Emil, badar och njuter i solen. Själv är har jag vuxensemester här hemma och fixar icke-barnvänliga grejer som till exempel går i bokaffärer och provar kläder (och köper kläder). Idag tänkte jag storhandla och stack iväg tidigt för att slippa alla människor. Det gjorde jag inte, fasiken vad mycket folk det finns som också vill handla på helgen. Smart som jag är tog jag motorcyckeln dit och tänkte i mitt stilla sinne att kan folk köra 50 gäss eller ett par hundra ananasar på sin motorcyckeln så kan jag väl fixa hem ett par kassar mat. Det kunde jag!! Två kassar (tänk der där papers/plast/tyg kassarna man kan köpa på Ica för att visa att man är miljövänlig) två stora paket blöjor och ett paket toapapper. Här kommer en bild.



Wow... Tur för arvid att han inte är hemma för jag är så impad av mig själv att jag bara vill skryta. Nu får jag göra det för er istället. Fy fan vad jag är bra!

Tack och hej!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: